måndag 15 juli 2013

Norrlandsemester

Förra veckan var husse, jag och hundarna på en välbehövlig semester.
Vi ställde siktet på Norrland och njöt i fulla drag av den härliga norrlandsluften och de vackra vyerna man kunde vila blicken på.

Här kommer lite bilder (synd att de inte är het rättvisa)...
varsågod och njut... 






Vid Svens stuga i Klimpfjäll, en av de mest rofyllda och vackraste platserna jag vet...



 



 






 
 
 
Lite rallyträning hann vi även med, tyckte det behövdes med tanke på den inplanerade rallytävlingen vi hade framför oss. Bamze var inte sen med att hänga på. 
Under tiden fick Diezel ligga plats, han tyckte väl att det var rätt så tråkigt, men som tur var så fick de byta efter en stund ;)

 


  

 

 

Mattes lilla pärla Bamze.
 

Min kloka och vackra Diezel.

 
Jag vet nog ingen stans där det är så vackert som i natursköna Norrland.
Det är synd att det är så långt att åka och i år lyckades vi pricka in den allra värsta mygginvaderingen.
Men annars skulle jag vilja besöka denna vackra plats så ofta som tiden bara tillät.

Vill ni se mer bilder så finns det både på
min blogg: Mitt Ljuvliga Lantliv och vår hemsida Lilla Väsby.

Vi har även varit iväg på en rallytävling, men det får bli ett inlägg om den en annan dag.
Ha det så bra.

KRAMAR Ida
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar