onsdag 30 januari 2013

Vi kom med!!!

Nu är jag jättenervös...
...för några veckor sedan anmälde jag oss till vår allra första rallylydnadstävling. 
Tänka sig, vi kom med! Oj oj oj hur skall detta gå? 

Den 9/2 skall vi alltså bege oss till Fagersta. Banvandringen börjar strax innan kl 9,00 på morgonen, sen har jag start-nr: 19 med Bamze och start-nr: 41 med Diezel. 
Det skall bli mycket spännande, men jag har redan massor av fjärilar i magen.

I lördags var vi iväg på ridhusträningen. Vi gick en rallybana där och det kändes faktiskt rätt ok med båda två. Vi skall försöka ta oss iväg på lördag igen, det känns som vi måste ta varje chans vi får till träning nu innan tävlingen.

Idag har vi i lägerkommittén från klubben träffats och planerat inför ÖHSBK´s kommande läger. Vi hade ett toppenbra möte och det känns som många bitar föll på plats. 
Å vad vi ser fram emot 2013års läger i Tiveden.

Nej ni, nu skall jag gå och ta en date med kudden.
Vi ses en annan dag.

Natti natti.
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar